Rutina de Ingrijire a Unghiilor (rezultat si dezavantaje)


Am precizat deja ca am folosit lotiunea fara ulei inainte, ba chiar i-am facut si review, pe care il gasiti aici, unde am prezentat si partile sale bune si cele rele. Acum, folosindu-l impreuna cu uleiul de cuticule, nu am mai avut deloc probleme cu uscarea lor sau cu dureri in cazul ranilor si, fiind o formula noua, nici mirosul de acetona nu mi s-a mai parut atat de puternic. Ceea ce imi place foarte mult este ca, si dupa incetarea tratamentului, unghiile raman tari si rezistente pentru o perioada destul de lunga de timp, fata de alte tratamente pe care le-am incercat pana acum, lucru pe care uitasem sa il precizez in vechiul review. Uleiul de cuticule nu il pot descrie cu adevarat, pentru ca, precum am mai zis, nu am avut probleme cu uscarea lor decat datorita lotiunii. Pot spune totusi ca a prevenit acest lucru cu succes, deci banuiesc ca are rezultate minunate si in cazul unor cuticule uscate de la mama-natura. Dar dezavantajele? Singurul dezavantaj pe care l-am gasit acestui duo este faptul ca lotiunea usuca cuticulele dar, folosindu-le impreuna, mi se pare ca am gasit combinatia ideala pentru unghii puternice. Ca sa fiu sincera, acest duo isi merita toti banii, ba chiar mai multi, avand rezultate mult mai bune si mai rapide decat alte tratamente mult mai costisitoare pe care le-am incercat de-a lungul timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu