Rutina de Ingrijire a Unghiilor (pasul 1)


Hello ladies. In primul rand, la multi ani pentru noul an care va veni! Insotiti, desigur, de speranta ca acest nou an al tarii noastre va fi mai bun, mai frumos, mai usor. Plin de schimbari in bine, pe scurt. Pentru astazi, m-am gandit sa propun un set romanesc de ingrijre a unghiilor. Impreuna cu un review putin diferit fata de cum v-am obisnuit. Haideti, deci, sa povestesc pas cu pas, rutina mea pentru ingrijirea unghiilor. Peelingul cuticular este primul produs din set pe care il folosesc atunci cand imi fac manichiura. Desi se recomanda folosirea lui o data pe saptamana, eu am decis sa las doua saptamani sa treaca oana la urmatoarea folosire. De ce? Pentru ca eram foarte curioasa sa vad daca nu cumva incetineste cresterea cuticulelor. Aveam eu o presimtire, si bine am facut ca am ascultat-o. Au trecut cele doua saptamani, iar cuticulele mele sunt doar vag vizibile. Cum se foloseste? Se aplica pe cuticule, se lasa sa actioneze circa un minut, apoi se imping cuticulele cu un betisor din lemn si se spala mainile cu apa calduta si sapun. Rezultatul. Cuticule aproape invizibile, cu un aspect ingrijit si, spre marea mea uimire, deloc deshidratate. Dar dezavantaje are? Din pacate, da, sau cel putin asa mi se pare mie. Ambalajul sub forma de tub scoate extrem de mult produs, o picatura mare, care ajunge pentru ambele maini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu