Rutina de Ingrijire a Unghiilor (pasul 4)


Oja, de fiecare data alta fata de cea folosita la manichiura anterioara. Dupa multi ani in care am folosit un astfel de produs de la Avon, am zis sa ii dau o sansa si spray-ului pentru uscare rapida de la Farmec. Cum se foloseste? Se aplica pe unghii la 30 de secunde, 1 minut dupa aplicarea lacului de unghii. Rezultatul? Unghiile se usuca mult mai rapid. Imi place ca are un miros placut, nu este foarte uleios si mi se pare foarte practic faptul ca nu este spray din acela cu puf-uri, ci cu jet foarte fin. Dar dezavantaje are? Eu nu i-am gasit nici un dezavantaj pana acum. Nici macar nu se termina prea repede, desi este destul de micut. Toate aceste produse le gasiti pe atat pe site-ul celor de la Farmec, cat si in diverse magazine sau supermarket-uri, la numai 8 lei fiecare. Acestea fiind spuse vreau sa va mai urez o data la multi ani pentru noul an, sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa va intreb la final voi ce rutina aveti pentru ingrijirea unghiilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu