Bourjois Healthy Mix


Desi nu stiam prea multe despre fondul acesta de ten cand l-am cumparat, am zis totusi sa-l incerc. Trebuie sa recunosc ca m-au atras oarecum ambalajaul (mi se pare vesel in comparatie cu altele, de ex. Colorstay) si numele, healthy mix. Pe ambalaj sunt prezentate ingredientele de baza si fiecare ce face: caisa pentru stralucire, pepene galben pentru hidratare, mar cu efect antioxidant, ghimbir pentru energie/tonifiere. Am un ten cu probleme: pete, variatii de culoare pe frunte, obraji si barbie, si de obicei folosesc fonduri de ten cu acoperire medie spre mare. Iar inainte/dupa fond de ten folosesc corector pe anumite zone care au ramas vizibile. Burjois Healthy Mix este un fond de ten cu acoperire mica spre medie, cel putin asa se spune despre el. Pentru mine acopera suficient chiar si tenul meu problematic si sunt incantata de lucrul asta. Spune ca dureaza pana la 16 ore, dar mie, personal, nu imi rezista mai mult de 7-8 ore. Mi se pare o perioada de timp suficient de mare, insa sunt zile cand incep sa imi luceasca barbia, nasul si fruntea, asta daca nu folosesc pudra pe zonele respective.
Avand in vedere ca am colege care la primul curs au fondul de ten proaspat aplicat pe fata iar la al doilea curs acesta incepe sa scurga, Bourjois Healthy Mix are o mare bila alba din partea mea (eu avand un ten de tip mixt). Am vazut ca rezista mai mult cand aplic o crema matifianta, nu una hidratanta. Pe fata are un aspect natural, radiant. Nu da impresia de masca, ca si cum ai fi tencuit zeci de straturi, asta si datorita faptului ca nu are o consistenta groasa, se intinde usor cu degetele si cu pensula, insa prefer degetele pentru aplicarea lui. Imi place si mirosul de fructe. Sincera sa fiu, la inceput nu m-a impresionat foarte mult, pentru ca inainte foloseam Colorstay de la Revlon si ma obisnuisem cu el, dar dupa cateva aplicari mi se pare mult mai bun pentru a fi folosit zi de zi pentru ca arata mai natural. Acum folosesc Colorstay numai pentru iesirile seara in oras cand vreau ca tenul sa fie intr-adevar impecabil. Nu stiu daca se potriveste tuturor insa mie personal imi place mult. Culoarea pe care o am este 52 vanilla, are un pret in jur de 60 de ron, depinde de magazin, si nota pe care i-as acorda-o este 9.