About Beauty About Me


Buna, imi incep prima postare pe anul acesta timid, pentru ca, sincer, nu mi-am exprimat parerile nimanui daca nu mi le-a cerut initial. Dar am hotarat sa fac lucrul asta incepand de astazi, nu ma intrebati de ce, n-as putea sa raspund, cred ca mi-a venit asa, odata, sa fac lucrul asta. Dar sa lasam palavrageala fara rost si sa va spun ca acest blog nu va mai fi unul in general de beauty dar si de altele, n-as putea sa spun acum, eu sunt un om impulsiv, spun ce-mi trece prin cap, spun ce vad si mi se pare interesant sau uneori spun ce simt. Totusivoi ocupa o parte acest spatiu cu prezentarea unor produse de beauty care mie imi plac sau nu, depinde, nu voi face tutoriale de make-up pentru ca eu consider ca puteti invata de la fete mult mai talentate decat mine, asa ca, daca doriti sa fiti alaturi de mine, eu va astept aici. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu