Consumabile de Calitate pentru Imprimante


Inainte sa intru in concediu de iarna am vrut sa las totul in ordine la birou si sa fac si o serie de ultime cumparaturi, astfel incat in Ianuarie cand voi reveni aici sa am la indemana toate cele necesare. Am inceput cu produsele din bucatarie precum cafea, zahar, servetele, etc, pe care nici nu mai e nevoie sa spun de unde le puteti lua pentru ca preturile lor sunt foarte apropiate, indiferent de magazinul ales. Dupa ce bucataria avea din nou tot ce trebuie pentru toate gusturile, lucrurile s-au complicat putin si am ajuns la produsele de birotica si papetarie si alte consumabile. Daca in ceea ce priveste colile A4, mapele, pixurile, agendele si altele asemenea m-am descurcat in cele din urma, problema cea mai mare a constat in gasirea unui producator si furnizor bun pentru consumabilele imprimantei. Stiam ca este nevoie de consumabile compatibile si de buna calitate astfel incat sa nu am surprize la print si nici imprimanta sa nu se deterioreze (asta se intampla daca folositi produse de calitate slaba). 


Am intrebat in stanga si in dreapta, am cautat recenzii si in final am ajuns la consumabile imprimante Active Jet despre care nu am auzit decat de bine, de la toti ce le-au incercat, fie pentru uz intr-o companie, fie pentru uz casnic. Si daca tot se vorbeste numai de bine, iar pretul sincer, m-a surprins intr-un mod placut, am zis sa le incerc. Surprinderea a continuat datorita promptitudinii cu care mi-a fost livrata comanda la sediu in aceasta perioada incarcata si nu numai! Pentru ca tonnerul era pe sfarsite l-am inlocuit cu cel nou de la Active Jet si evident, am printat cateva documente sa vad unde e calitatea mult laudata. Intr-adevar, nu am absolut nimic rau de zis. Print-ul este impecabil, calitatea superioara se vede cu ochiul liber iar pretul pentru a avea parte de asa ceva, cum v-am spus, accesibil spre mic, as putea spune. Recomand mai departe si eu Active Jet, atat pentru tonnere cat si pentru restul de produse pe care le comercializeaza precum cerneala fax, cartuse inkjet sau hartie foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu