Vreau sa Stiu Daca va Place


Nu este un pasaj din jurnalul meu...nu...este poate din "jurnalul" altcuiva. Vreau sa stiu doar daca va place... Aşa sunt poveştile: încep frumos, lin precum ploile senine de vară şi se sfârşesc... Astăzi stiu că viaţa îţi rezervă întotdeauna surprize, uneori frumoase, alteori mai puţin frumoase. Ştiu că tot ce se sfârşeşte acum, este doar finalul unui episod al nostru, al amândorura. Când te-am văzut pentru prima data am ştiut că tu eşti persoana care mă va însoţi pe drumul vieţii, pâna cand acesta se va sfârşi pentru amândoi. Şi acum cred acelaşi lucru. Ai fost, eşti şi vei fi şi de acum înainte confidentul meu, prietenul, camaradul de viaţă, amantul, soţul, iubitul meu. Numai tu ştii că atunci când mi-e bine am nevoide de tine şi când nu mi-e bine tot de tine am nevoie. M-am întrebat mereu "ce e iubirea?", dar n-am ştiut să răspund până nu te-am întâlni pe tine. Acum dacă cineva m-ar întreba "ce e iubirea?" aş avea negreşit un răspuns. Iubirea eşti tu, tu cu gingaşia şi sensibilitatea ta, cu modul în care ma priveşti, ma atingi şi mă faci să mă simt femeie, mai femeie, mai importantă şi mai iubită decât celelalte. Cu tandreţea şi bunătatea ta... Nu ştiu de ce gândesc lucrurilea astea acum, chiar mă întreb de ce tocmai astăzi simt nevoia să ştii că te iubesc. Poate pentru că acum, mai mult ca niciodată eşti mai aproape de sufletul meu, acum poţi auzi şi simţi mai intens ce simt şi eu. Eşti aici, lângă mine, în inima mea...pana cand voi parasi, la randul meu, lumea asta.